Hírek, események

• az Ebfizio fizio- és hidroterápiás központban elérhető lesz a terápiás lézer-kezelés, mégpedig a jelenleg létező legmodernebb állatoknak készült géppel.Emailben (info@ebfizio.hu) vagy üzenetben tudtok időpontot egyeztetni hozzánk.

Mire jó a lézer?
    A lézer régóta jelen van a terápiás gyógyászatban A Companion CT-X egy nagyteljesítményű terápiás lágylézer

, melynek hatása tudományosan bizonyított, használatával jelentősen csökken a műtét utáni fájdalom, és felgyorsulnak a regenerációs folyamatok.

Számtalan területen alkalmazható, legyen szó akut problémáról, mint például a sebkezelés, bőrgyulladás, rándulás, ficam vagy törés, valamint krónikus esetekben, mint az izületi rendellenességek, arthrosis, ízületkopás, idült bőrgyulladás, fülgyulladás.
    Hasznos lehet letapadások, kontraktúrák kezelésében, és az idegregenerációban -főleg perifériás idegsérülések esetében
    A kezelések teljesen fájdalommentesek. A különböző kezelőfejeknek köszönhetően az érzékeny területen hozzá sem kell érnünk a kutyához.
    A nagy teljesítménynek köszönhetően még nagytestű kutya esetén is 10 perc a kezelési idő. Ennél a készüléknél nem szükséges a szőrt leborotválni.

• Április 28-án a Hard Dog Race-n találkozhattok velünk.
    Lesz fizioterápiás tanácsadás, illetve kisebb csoportokban bemelegítés oktatást is tartunk. Ezenkívül kipróbálhatjátok a kutya-fitness eszközeinket is és különdíjakkal is készülünk.

• Az Engedelmes Kutyák Napján is találkozhattok velünk:

• Egy új szolgáltatást indítunk ami nagy segítség lehet ha munka vagy egyéb elfoglaltság miatt nem tudod az intenzív fizioterápiára szoruló kisállatod kezelését megoldani.
    A hét minden napján reggeltől délutánig/estig vállaljuk az eb felügyeletét, illetve az állapotának megfelelő fizioterápiás kezelések elvégzését naponta több alkalommal (manuális terápiák, gyógytorna, elektroterápia, hidroterápia).
    Egyszerre csak egy kutya fizioterápiás napközijét tudjuk vállalni, illetve csak jól szocializált eb jöhet hozzánk.
    A napközi ára 15.000 forint/nap
    Jelentkezés és további információ: info@ebfizio.hu

• Legközelebb június 3-án a Hard Dog Race-n találkozhattok velünk.

• ebfizio_cesarmillan